MODinfo

MODinfo

Centru de pregatire la informatică


Despre noi

FOȘTII ELEVI - PROGRAMATORI DE SUCCES!


REZULTATELE NOASTRE

ONI2019 2024

  • Premiul I și trofeul concursului, Cloudflight Coding Contest, categoria classic - Tomiță Mircea Ștefan, clasa a 9-a
  • Medalie de Bronz, Concursul internațional de informatică InfO(1) Cup - Tomiță Mircea Ștefan, clasa a 9-a
  • premiul I, Concursul Județean al Centrelor de Pregătire pentru Performanță la Informatică - Tomiță Mircea Ștefan, clasa a 9-a
  • Participare, Concursul internațional de informatică InfO(1) Cup - Macoveiciuc Sabrina Giulia, clasa a 9-a
  • premiul II și Medalie de Argint, Concursul Interjudețean de Matematică și Informatică Memorialul „Ștefan Dîrțu”, ediția a XXIII-a – Mocrei Bogdan, clasa a 12-a
  • Medalie de Bronz, calificat la Barajele pentru lot, Olimpiada Națională de Informatică - Mocrei Bogdan, clasa a 12-a
  • participare, Olimpiada de Informatică Aplicată ACADNET – Strîmbeanu Iacoban Elena, clasa a 12-a
  • Mențiune și Medalie de Argint, calificat la Barajele pentru lot, Olimpiada Națională de Informatică - Tomiță Mircea Ștefan, clasa a 9-a
  • Medalie de Bronz, calificat la Barajele pentru lot, Olimpiada Națională de Informatică - Macoveiciuc Sabrina Giulia, clasa a 9-a
  • Premiul I și Medalie de Aur, Concursul Interjudețean de Matematică și Informatică Memorialul „Ștefan Dîrțu”, ediția a XXIII-a - Tomiță Mircea Ștefan, clasa a 9-a
  • Premiul II și Medalie de Argint, Concursul Interjudețean de Matematică și Informatică Memorialul „Ștefan Dîrțu”, ediția a XXIII-a - Petrescu Matei George, clasa a 9-a
  • premiul I, Concursul Național de Informatică ”Urmașii lui Moisil”- Tomiță Mircea Ștefan, clasa a 9-a
  • Participare, Olimpiada Internațională de Informatică pe echipe - Tomiță Mircea Ștefan, clasa a 9-a
  • premiul II, Concursul interjudețean CNER Code - Tomiță Mircea Ștefan, clasa a 9-a
  • Participare, Olimpiada Națională de Tehnologia Informației - Bardan Filip, clasa a 9-a

Rezultate din anii anteriori (2010 - 2024) »


CLUBUL SPORTIV DYNAMIC

Dynamic este clubul iubitorilor de mișcare în aer liber. Dacă vă place alergarea, ciclismul, drumeția montană, hai împreună cu noi!

Dynamic - blog


DESPRE NOI

Marcu's

Suntem profesorii Daniela și Ovidiu Marcu.
În anul 1997 ne-am început activitatea în învățământ.
Am fost întrebați odată de un elev dacă de la început am fost așa (se referea la: cunoștințe, starea materială și relațiile de familie).
I-am răspuns astfel:
- cunoștințele le-am acumulat în timp, încă învățăm și sperăm să o facem cât mai mult timp. Au fost momente când am învățat lucrurile de la zero, ceea ce ne-a ajutat să expunem, la rândul nostru, noțiunile ca și când le-am învăța noi!
Progresul vine din întrebări și răspunsuri. Dorința de ști și de a face mai mult pentru tine și pentru elevi se cuantifică în experiență.
- Am pornit în viață de la zero. Tot ceea ce am făcut a fost cu muncă și răbdare. Am fost mereu oameni simpli și ne-am bucurat să avem puținul care te face fericit.
- Dumnezeu ne-a binecuvântat cu cel mai frumos dar care există: un fiu. El este cel care ne călăuzește pașii prin viață. Pe lângă numeroasele lucruri pe care le-am învățat de la el, cele mai importante au fost: toleranța și înțelegerea copiilor.
Ștefan, fiul nostru, este absolvent de Computer Science la University of Oxford (2017) și, în prezent, programator.

CV Daniela Marcu »

CV Ovidiu Marcu »


ADMITEREA LA PREGĂTIRE ÎN CENTRUL NOSTRU

Întrucât nu dorim să facem rabat la calitate, nu putem accepta mai multe solicitări decât putem onora cu implicare 100% și, în final, cu succes, locurile sunt limitate.
Accesul la pregătire se face pe bază de recomandare sau contactându-ne direct la adresa de e-mail
modinfo.ro@gmail.com.
Acolo unde este cazul, elevii vor beneficia de o testare inițială pentru a aprecia nivelul actual de pregătire. Urmează stabilirea unor reguli și proceduri care trebuie urmate pentru a ajunge la rezultatele dorite. Abaterea de la acestea conduce la încetarea colaborării.

Pentru anul școlar 2023-2024 nu mai sunt locuri disponibile!
Vă urăm succes în noul an școlar!

NE REZERVĂM DREPTUL DE A NE SELECTA COLABORATORII! CEL MAI IMPORTANT CRITERIU ESTE SERIOZITATEA!


Bacalaureat Admitere
Excelență Resurse Blog YouTube

Test Grafuri orientate


1 Se consideră un graf orientat cu 6 noduri numerotate de la 1 la 6 și cu mulțimea arcelor formată doar din arcele:
- de la fiecare nod numerotat cu un număr neprim i (i>1) la toate nodurile numerotate cu numere ce aparțin mulțimii divizorilor proprii ai lui i (divizori diferiți de 1 și de i)
- de la nodul numerotat cu 1 la nodul numerotat cu 6
- de la fiecare nod numerotat cu un număr prim i la nodul numerotat cu i-1
Pentru graful dat, care este lungimea celui mai mare drum, format doar din noduri distincte?
(Varianta 3 - Bacalaureat 2009)
a. 6
b. 5
c. 3
d. 4

2 Se consideră graful orientat reprezentat prin listele de adiacență alăturate. Câte noduri au gradul extern mai mare decât gradul intern?
(Varianta 8 - Bacalaureat 2009)
a. 3
b. 2
c. 1
d. 4

3 Utilizând metoda backtracking se generează toate permutările mulțimii {1,2,3,4}. Dacă primele trei permutări generate sunt, în acestă ordine: 1234, 1243,1324 precizați care este permutarea generată imediat după 3412.
a. 3413
b. 4123
c. 3421
d. 3214

4 Utilizând metoda backtracking se generează numerele formate din câte 3 cifre distincte din mulțimea {1,3,5,7}. Dacă primele trei numere generate sunt, în acestă ordine: 135, 137, 153 care este cel de-al patrulea număr generat.
a. 157
b. 173
c. 315
d. 357

5 Utilizând metoda backtracking se generează permutările cuvântului info. Dacă primele trei soluții generate sunt: fino, fion, fnio care este cea de-a cincea soluție?
a. fnoi
b. foni
c. ifon
d. foin

6 Utilizând metoda backtracking se generează în ordine lexicografică toate anagramele cuvântului caiet (cuvinte formate din aceleași litere, eventual în altă ordine). Care este a șasea soluție?
a. actie
b. catei
c. actei
d. catie

7 Utilizând metoda backtracking, se generează toate posibilitățile de a forma șiraguri de câte 4 mărgele de culori distincte din mulțimea {roșu, albastru, roz, portocaliu, verde}, astfel încât în fiecare șirag nu pot fi pe poziții alăturate mărgele roșii și albastre.
Două șiraguri sunt distincte dacă au cel puțin o mărgea de culoare diferită sau dacă ordinea culorilor mărgelelor este diferită. Primele cinci soluții generate sunt, în această ordine, (roșu, roz, albastru, portocaliu), (roșu, roz, albastru, verde), (roșu, roz, portocaliu, albastru), (roșu, roz, portocaliu, verde), (roșu, roz, verde, albastru). Care este cea de a șasea soluție?

(Simulare Bacalaureat 2018 - enunț modificat.)
a. (roz,roșu,verde,portocaliu)
b. (roșu,portocaliu,albastru,roz)
c. (roșu,roz,verde,portocaliu)
d. (roșu,portocaliu,,roz,albastru)

8 Se utilizează metoda backtracking pentru a obține toate buchetele formate din câte trei tipuri de flori de primăvară din mulțimea {brândușă, iasomie, lalea, liliac, margaretă}, astfel încât iasomia și liliacul nu vor fi plasate în același buchet. Știind că în cadrul unui buchet nu contează ordinea de așezare a florilor, primele patru soluții obținute sunt, în această ordine: (brândușă, iasomie, lalea), (brândușă, iasomie, margaretă), (brândușă, lalea, liliac), (brândușă, lalea, margaretă). Care este cea de a cincea soluție?
(Simulare Bacalaureat 2017 - enunț modificat.)
a. (brândușă, liliac, margaretă)
b. (iasomie, lalea, margaretă)
c. (iasomie, margaretă, lalea)
d. (brândușă, margaretă, liliac)

9 Directorul școlii trebuie să programeze cele 3 probe de simulare a examenului de bacalaureat pe parcursul a 5 zile de școală. În câte moduri poate realiza această programare, știind că nu este permisă decât programarea unei singure probe într-o zi.
(Simulare Bacalaureat 2013)
a. 15
b. 10
c. 27
d. 60

10 Utilizând metoda backtracking se generează, în ordine crescătoare, toate numerele naturale pare cu trei cifre, cu proprietatea că nu există două cifre egale alăturate și suma cifrelor este 10. Primele cinci numere generate sunt, în această ordine: 136, 154, 172, 190, 208. Al șaselea număr generat este:
(Subiect Bacalaureat, sesiunea specială, 2017)
a. 217
b. 226
c. 262
d. 280

Răspunsurile tale:

Nu ai selectat niciun răspuns!